Oi, mikä ihana otsikko. Tänne kirjoittaminen taitaapi jäädä tältä viikolta vähän vähemmälle, kun on tässä kaikkea muuta. Mutta tuskimpa se ketään haittaa. :)

Löysin aikaisemmin sellaisen kivan paikan, josta sai kopioitua avatareja sun muuta ja ajattelin ottavani sieltä pari kuvaa tänne, mutta en enää löydä sitä osoitetta mistään :( Täytyypi siis jatkaa etsintöjä.

Mitäs muuta..